‘Hoeveel wordt er maandelijks ingekocht?’ En ‘wat is de omzet van ons heerlijke snoepgoed?’ Dat zijn voorbeelden van vragen waar onze Financiële Administratie wel een antwoord op weet! Alle financiële cijfertjes worden nauwkeurig gerapporteerd. Hierdoor beschikken we altijd over een volledig en betrouwbaar beeld over het financiële reilen en zeilen van Royal Fassin!
De afdeling is verantwoordelijk voor de volledige financiële administratie van Royal Fassin. Denk hierbij aan de inkoopadministratie, verkoopadministratie, tijdregistratie, salarisadministratie, betalingsverkeer en overige verwerkingen. Samen zien wij toe op de juistheid en de volledigheid van deze cijfers. Vervolgens brengen we deze over in begrijpelijke rapportages voor onze collega’s.
Een goede financiële administratie is natuurlijk onmisbaar voor zo’n grote organisatie als Royal Fassin. Iedere dag zijn er nieuwe vragen en uitdagingen waar op een juiste manier op gereageerd moet worden. Daar helpen wij bij! Doordat veel processen geautomatiseerd zijn, beschikken we snel over een adequaat overzicht. Werken doen wij met diverse programma’s zoals SAP, Excel en ATPS Tijdregistratie.
Ons team bestaat uit zes collega’s. Aan ervaring geen gebrek, want gemiddeld werken we al 15 (!) jaar voor Royal Fassin. We zijn allemaal zelfstandig en nauwkeurig, en beschikken over een analytische blik. Maar voor een afdeling die veel met cijfers werkt, zijn we zeker niet saai. Naast het harde werken is er namelijk altijd gelegenheid voor een grapje of een gezellig praatje!